Termeni şi condiţii contractuale
1. Notiuni Introductive
1.1. Furnizor: S.C. Future Life S.R.L., cu sediul social in loc. Constanta,
Strada Olteniei 31-33A, Sc. A, Ap. 8, 900702, jud. Constanta, Romania,
avand nr. de ordine in Registrul Comertului: J13/173/2012 si C.I.F.
RO29616344.
1.2. Beneficiar sau Client: Persoana fizica sau juridica care emite o comanda
catre furnizor.
1.3. Comanda electronica: Un document electronic prin care Beneficiarul isi
manifesta intentia de a achizitiona bunurile si/sau serviciile Furnizorului.
1.4. Bunuri si servicii: Orice produs ce poate fi furnizat catre Beneficiar de catre Furnizor.
1.5. Sistem online: Sistem ce poate fi accesat doar prin intermediul internetului
1.6. Soft de facturare: Un program cu ajutorul caruia se pot emite documente contabile ( facturi, chitanbte, avize ).
2. Partile contractului
2.1. S.C. Future Life S.R.L., cu sediul social in loc. Constanta,
Strada Olteniei 31-33A, Sc. A, Ap. 8, 900702, jud. Constanta, Romania, avand nr. de
ordine in Registrul Comertului: J13/173/2012, C.I.F. RO29616344 si cont
deschis la Banca Garanti Bank, sucursala Constanta, IBAN RO40 UGBI 0000 0320 1421 3RON,
denumita in continuare, Furnizor sau FutureLife.
2.2. Persoana fizica sau persoana juridica ce contracteaza prin sistem online
softul de facturare furnizat de catre S.C. Future Life S.R.L., denumita in
continuare Beneficiar sau Client.
3. Obiectul Contractului
3.1. Obiectul prezentilor termeni si conditii il reprezinta furnizarea de catre
FutureLife care Beneficiar a softului de facturare online, denumit in continuare Serviciu, ales de Client prin plasarea unei comenzi electronice si conditiile prin care Furnizorul transmite catre Beneficiar facturile fiscale aferente serviciilor furnizate.
4. Durata contractului
4.1. Contractul incepe odata cu acceptarea Beneficiarului a prezentului inscris.
4.2. Acesta se va derula pe perioada pe care Clientul o alege din formularul de comanda ( o luna, 6 luni sau un an ).
4.3. Contractul inceteaza atunci cand perioada selectata va expira.
4.4. Contractul inceteaza atunci cand Clientul inainteaza, in format electronic
sau format de hartie, o cerere de reziliere catre Furnizor, chiar si fara a fi
motivata.
4.5. Daca rezilierea se face la cererea Clientului inainte de expirarea termenului prevazut la alin. 4.2,
Furnizorul nu are obligatie restituirii sumei incasate catre Beneficiar.
5. Descrierea serviciului
5.1. Serviciul permite emiterea de facturi, chitante si avize de catre Beneficiar
catre clientii sai. Acesta poate fi accesat prin intermediul domeniului de
internet www.futurelife.ro.
Detaliile referitoare la calitatea produsului se pot vizualiza pe pagina de
internet mentionata mai sus.
5.2. Pentru a putea inainta o comanda, Clientul trebuie sa foloseasca o adresa de
email valida.
5.3. Accesul la serviciu este restrictionat si se face numai in baza unei adrese de
email valide si a unei parole atribuita Clientului de catre FutureLife.
Parola poate fi schimbata ulterior de catre Beneficiar,
accesand link-ul primit din partea Furnizorului prin intermediul adresei de email cu care acesta s-a inregistrat.
5.4. Pentru utilizarea serviciului, Beneficiarul trebuie sa aibe la indemana un
computer conectat la internet avand instalat si un program de navigare/
browser web.
5.5. Serviciul sta la dispozitia Clientului 24 h/zi, 7 zile/saptamana, exceptie facand
perioadele in care se desfasoara lucrari privind intretinerea sau reparatia
paginii web.
6. Pretul si transmiterea facturilor catre Client
6.1. Pretul si modalitatea de plata sunt mentionate in formularul de comanda.
Dupa inaintarea comenzii de catre Client, Furnizorul va emite o factura pentru Serviciul livrat cu termen scadent de 15 zile calendaristice
de la comunicare. Daca Beneficiarul nu onoreaza plata facturii, Serviciul
va fi suspendat.
6.2. Clientul va beneficia de reducerea preturilor afisate pe site in baza unui cod promotional.
Acesta poate fi obtinut de la partenerii FutureLife.
6.3. Facturile fiscale emise de catre Furnizor catre Beneficiar vor fi transmise catre
acesta din urma, exclusiv, in format electronic, mai precis prin e-mail.
6.4. Beneficiarul poate vizualiza facturile fiscale in format PDF, cu ajutorul adresei
de email pe care acesta a folosit-o pentru a inaintat comanda.
6.5. Intrucat transmiterea facturii emise de catre FutureLife nu se face printruun canal securizat, acesta nu raspunde in cazul in care o astfel de
transmitere ar fi interceptata de terte persoane.
6.6. Clientul poate plati online factura emise de catre FutureLife, cu orice card
bancar emis sub siglele VISA si MasterCard, valid si acceptat de catre
sistemul de palti online PayU sau prin ordin de plata.
6.7. Clientul va completa in mod corect un formular in care vor fi enumerate date
despre utilizator, client si card, care va fi folosit pentru plata Serviciilor
FutureLife. Clientul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor din
formular fiind unic raspunzator pentru orice consecinte pe care le-ar putea
avea divulgarea acestora.
7. Drepturile si obligatiile Furnizorului
7.1. FutureLife are dreptul de a suspenda prestarea serviciului in cazul neplatii
facturilor in termen de 15 zile calendaristice de la data comunicarii lor
catre beneficiar.
7.2. FutureLife are obligatia de a asigura utilizarea Serviciului de catre Beneficiar
in conditii de maxima securitate si confidentialitate.
7.3. Furnizorul nu este raspunzator pentru daunele cauzate Clientului de
nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a Serviciului.
8. Drepturile si obligatiile Beneficiarului
8.1. Beneficiarul are dreptul de a crea si administra conturi pentru utilizatori in
vederea folosirii Serviciului. Acesta ramane unic raspunzator pentru modul
in care utilizatorii folosesc Serviciul.
8.2. Beneficiarul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral Termenii si Conditiile
in cel mult 30 zile de la aparitia unor circumstante care nu au putut fi
prevazute la data acceptarii prezentei.
8.3. Clientul are obligatia de a anunta FutureLife in situatia in care ia la cunostinta
de utilizarea Serviciului de catre o terta persoana neautorizata.
8.4. Clientul se obliga sa transmita in scris (email) catre Furnizor orice modificare
privind datele sale de indentificare. In caz contrar, Furnizorul nu isi asuma
raspunderea pentru exactitatea datelor Clientului.
8.5. Beneficiarul are obligatia sa transmita catre Furnizor, prin formularul de
comanda, informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu
legislatia in vigoare.
9. Incetarea Contractului
9.1. Oricare dintre parti are dreptul de a solicita incetarea contractului, in orice moment,
in baza unei notificari prealabile, comunicate celeilalte parti cu 5 zile inainte.
9.2. FutureLife poate considera reziliat de drept, prezentul contract, fara interventia instantei de judecata,
in cazul in care beneficiarul nu respecta obligatiile pe care prezentul inscris le pune in seama sa.
10. Forta majora
10.1. Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor
sale contractuale, daca o astfel de neindeplinire este cauzata de un
eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil si
inevitabil, in afara controlului partilor.
11. Prevederi finale
11.1. Acesti Termenii si Conditii inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise
sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului
document si nu pot fi schimbati ulterior decat prin intelegere scrisa si
semnata de ambele parti.
11.2. Orice neintelegere in legatura cu prezentii termeni si conditii va fi rezolvata
pe cale amiabila intre parti.
11.3. Daca o astfel de intelegere nu este posibila, litigiul va fi solutionat de
instantele judecatoresti din Romania.
11.4. FutureLife isi rezerva dreptul de a face adaugiri, anulari sau modificari
in Termeni si Conditii, site si preturi, oricand, informarea facandu-se pe
pagina web www.futurelife.ro
11.5. In conditiile in care nu sunteti de acord cu modificarile aduse prezentului
inscris trebuie sa anuntati FutureLife prin e-mail, cu ajutorului formularului
de Contact sau printr-o solicitare scrisa in format de hartie.